Vampire Lift of PRP behandeling

Een Vampire facelift, ook bekend als PRP behandeling, is een cosmetische huidbehandeling zonder plastische chirurgie. PRP staat voor ‘Plaatjes Rijk Plasma’. Plasma wordt verkregen uit je eigen bloed, is dus 100% lichaamseigen en rijk aan actieve eiwitten en groeifactoren. Wanneer dit wordt terug gespoten in je huid wordt aanmaak van collageen en elastine geactiveerd.

Resultaat

Bij het ouder worden, zorgt de afname van collageen type 1 voor het ontstaan van fijne lijntjes en diepere rimpels. Door de PRP injectie wordt dit verouderingsproces tegengegaan. Met de kracht van lichaamseigen plasma wordt de huid opgefrist en worden de fijne lijntjes en de rimpeltjes behandeld. Hierdoor wordt de huid gladder, steviger en beter gehydrateerd waardoor deze weer jonger en frisser oogt.

De behandeling

Bij een PRP-behandeling neemt de cosmetisch arts eerst bloed bij je af. In een speciale centrifuge wordt het bloedplasma met de bloedplaatjes (PRP) gescheiden van de andere bloedcellen. Vervolgens brengen we geactiveerde bloedplaatjes in de huid waardoor deze gestimuleerd wordt om elastine en collageen aan te maken. Elastine en collageen zorgen voor de flexibiliteit en vitaliteit van de huid.

De PRP-behandeling is snel, veilig en je voelt er bijna niks van. Door middel van verdovende crème verminderen we mogelijke pijnsensatie. Omdat er gebruik wordt gemaakt van je eigen bloed, is er praktisch geen kans op bijwerkingen. PRP is antiseptisch, dus infecties komen vrijwel nooit voor.

De huidverbetering is al merkbaar na één behandeling. Toch raden wij 3 drie behandelingen aan. Daarna kun je het effect constant houden door een onderhoudsbehandeling per jaar uit te laten voeren.

I’ve never seen a smiling face
that was not beautiful.